lovely



Åh yes! Jag är så gott som ensam hemma hela helgen och I just love it!! Broder är på Arvikafestivalen och har kul och det hoppas jag att han har. Mammi åkte tydligen till Småland imorse, kul att jag fick säga hejdå. Pappa jobbar, nähmen. Syrran behöver man inte räkna med, för hon bor inte här ändå.
Så, jag har redan börjat att njuta. Jag har kokat en hel kaffekanna, jag har inpackning i håret, jag har höjt volymen och tagit på min favoritlista på spotify. Pappa har köpt paj åt mig och jag har fått pengar till att köpa kinamat!! Men herregud, detta kommer bli toppen.

Kan ju i stort sett göra vad jag vill, slå det ni.

Kommentarer
Postat av: ällen

tjejkväll hos dig i helgen då? (A)

2010-07-16 @ 18:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0