let me know babe



Jag tycker det är gryyyymt att blogga, även om jag ibland inte har något att blogga om. Som nu t.ex. Men det kvittar, för bara att jag slänger in ett inlägg är inte dåligt. Jag vet väl själv hur roligt det är att gå in på en blogg och ha en massa inlägg att kika in, det är great.
Fast nu har jag lite lust att göra om min blogg helt och hållet, byta design. Till en enkel och snygg, men åh jobbigt. Då måste jag fota en massa nya bilder och ja, ni vet väl. Och som jag skrev häromdagen så kanske jag ska sluta skriva så mycket om mig själv här, mest för mina kära gullepluttars skull. Fast ja, de tål kanske.
För jag tål, jag älskar som sagt när ni läser om mitt upp&ner ljuva liv, som just nu (som ni antagligen har märkt) är så förbannat bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0