Thing



Jag har en såndär bara-slappa-och-må-förjävligt-gött eftermiddag. Och det har varit underbart skönt, jag har varit ensam i flera timmar. Och jag gillar det!
Varför jag gillar att vara ensam hemma? Okej, jag ska förklara.
1. Jag kan koka en hel kanna kaffe och dricka det, SJÄLV! Ingen som dricker upp det alltså.
2. Jag kan prata med mig själv, vilket är goody. För jag får ju de svar jag vill ha, jag blir aldrig besviken liksom.
3. Jag kan gå och småäta hur mycket jag vill utan att någon tycker att jag är helgalen.
4. Jag kan sjunga till min spotifylista huuuuur högt jag vill.
5. Jag kan sjunga kareoke om jag vill det, utan att det känns pinsamt.

Såja. Att vara ensam hemma är nog det bästa som finns ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0