hejhopp



Hej jag har långa ben och jag älskar sommar!

Denna jävla sorg som gick in i mig i söndags, har lättat (redan jag vet). Jag trodde kanske att det skulle vara jobbigare än vad det är, det känns helt okej faktiskt. Det är bara att acceptera skiten och leva vidare. Så tydligen så betydde det inte så himla mycket som jag trodde, visst det är lite småjobbigt och man skulle vilja uppleva dessa sms-timmarna igen. Men whatever, det kommer igen.
Shit, allt känns som vanligt igen. Jag skrattar (självklart inte hej jag har fjärilar i magen skratt) utan mera, hej jag kan ha jävligt roligt utan fjärilarna i magen. Och jag går alltid och tänker på Åh, vad jag vill ha kaffe och en chokladgrotta nu. Ja, allt känns som vanligt i princip och det är ju toppelitoppen.

Åh, en massa ord nu igen. Men det känns skönt, att skriva igen. Jag gillar att skriva och jag har saknat att inte skriva av mig här på bloggen. Så från och med nu kommer det bli fler ord och texter från mig. I hope you like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0