ehhee



Vad säger ni? Ska vi ta lite sensommar nu eller? Jaaaaaaaa.
Nää, nu ska bannemej ska mina converse på, tillsammans med orkesterkavajen. Yiiiiiho!

Idag har jag varit ovanligt aktiv alltså, åkte ju skidor förut. Usch och usch vad jobbigt det är, ändå lyckades jag åka cirkus en mil (!!!) Jag känner mig duktigt. Sen blev det ett jävligt tråkigt Friskispass. Men men.
Det hände mig något läskigt förut, vill ni veta vad? Klart ni vill.
En kille la till mig som vän på Facebook, sen skrev han till mig på chatten. Han frågade om jag var i Stockholm förra helgen och om jag var på hotellt Tapto. Och det är jävligt läskigt faktiskt, hur fan kan han ha fått tag i mitt namn?!
Jag la märke till denna kille faktiskt, han satt ett bord ifrån oss. Mina ögon liksom drogs till honom, han var sööööt! Thiihi. Åhåååh, vad jag tycker det var läskigt.

Kommentarer
Postat av: Tesa

Fin du är :)

2010-02-23 @ 09:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0