bajs

HEEEEEEEEEEJ! Fick i uppgift från min vän Amanda att blogga lite medans hon färgar Emmas hår. Det behövde fräschas upp lite... 
Jag tror jag har förlorat min kunskap i bloggande, under helgen bad Amanda mig att blogga, annars skulle bloggen stå stilla,  nästan inga inlägg på en hel helg, vilket aldrig har hänt tror jag. Dessutom skulle hennes julkalender dö ut, (dvs hon skulle missa två dagar, då kommer den i otakt och då är det ingen julkalender.. förfärligt!) Jag bestämde mig för att ta detta ärende på största allvar. RÄDDA KALENDERN! Det gick inte... Blogg.se ville inte samarbeta med mig, och jag gav upp. Detta är inte likt mig. Jag är inte typen som ger upp, jag är den som kämpar in i det sista!! Och jag gjorde faktiskt allt jag kunde. Bytte dator flera gånger, först hade jag min, sen mammas, brors, sen den bärbara och åter till min stationära. Jag provade att uppdatera sidan kanske  100 gånger, när detta inte funkade gav jag upp och sket i att rädda Carle's julkalender. Och vad skulle jag göra åt en webbsida som verkligen inte ville kooperera med mig? Och att skriva detta inlägg har tagit mig typ en timme eller något. Bara det säger allt. Min bloggkunskap är som bortblåst. Hade detta varit en text om julklappsrim, kinamat eller något inom mitt intresseområde hade det tagit högst 10 minuter, texten är fan inte ens lång! Men jaja, nu babblar jag. Det är också någonting inom mitt område. Jag är nästan aldrig tyst. 

 
Vissa av er kanske inte ens vet vem det är som skriver än? Det är såklart jag, Fia, även känd som carles kompanjon och bästa vän. Hennes högra hand och framtida brudtärna. Såhär ser jag ut för er som inte vet:

skoja, jag ser inte alls ut så. Jag såg ut så för 2 och ett halv år sen typ.
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0