som sagt



Klockan är bara åtta och jag är vaken. Hör och häpna men jag är pigg, trots att jag la mig för ungefär fem timmar sen. Aha, snart beger jag mig som sagt till Karlstad för försöka hitta några julklappar. Eller herregud, jag måste mer eller mindre hitta dom. Tja, funny!
Och ikväll blir det mitt och sis traditionella julbak som efter några antal timmar slutar med att vi har bakat dubbelsats med knäck, snickers, daim, fudge och ja fan vet allt. Som tur är, så är godiset inte mitt vilket är en hejdundrans jävla tur. För då skulle jag inte få på mig jeansen efteråt. Nejfan, slurpa upp kaffet som är kvar nu AmandaCarle och ta på dig lite smink, du ser ju förjävligt tröttt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0