men priset för dom två bästa är




Jag kan absolut inte ljuga, för dom två allra bästa människorna och dom som är på toppen av bra-människor-som-betyder-lite-mer är de två brudarna jag har runt omkring mig på bilden.
Mer er, kan jag känna mig som världens fulaste, göra de största misstagen, vara äcklig och ha världens fulaste byxor på mig, ni får mig att känna mig älskad ändå. Ni tror på mig och stöttar mig till att följa mina drömmar och tankar. Ni ger mig så mycket glädje. Och även om vi kommer skiljas åt, alla tre. Så kommer jag le varje gång jag tänker på er.
Ni är två helt fantastiska människor som har två helt olika personligheter och tillsammans är vi väldigt udda.
Jag berättar varje liten grej för er och ni säger precis som ni tycker. Eller, ni säger det som är bäst för mig.
Och varje dag, så söker jag efter era ansikten. Vet ni varför? För då ler jag.


Och vet ni vad? För er ska jag göra allt, tusen gånger om.

Kommentarer
Postat av: Sliskitooooria

va gullig text gumman! =) <3

2010-12-15 @ 17:37:13
Postat av: Anonym

NAAAAAW!!! du är bäst! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0