inga klappar



Det är tjugo dagar till jul. Jag älskar verkligen julen, det är så mysigt. Tända ljus, knäck, lussekatter, stjärnor, lucia, tomteluvor, mörkt, gemenskap, kärlek och för många, julklappar. Jag tycker om att ge julklappar till dom jag gillar, helst ska det vara något personligt. Ingen jävla pryl som inte betyder någonting egentligen.
Vanligtvis brukar jag önska mig en massa grejer, onödiga skitsaker som jag bara vill ha för att ha det. Iår, önskar jag mig ingenting och känner att jag inte vill ha någonting heller. Inga prylar.
Jag vill ha gemenskapen som är i julen, jag vill ha någonting som betyder något. Det känns inte viktigt med något annat. Så jag hoppas jag inte får några onödiga skitsaker. Eller dyra saker, Iphones, datorer, märkeskläder, guldsmycken kan försvinna. Jag vill inte ha er.
Ge mig något betydelsefullt och personligt istället. Because I need it, so much. That's it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0