hej mitt vinterland



Jag gör egentligen ingenting speciellt om dagarna, men jag älskar verkligen det. Jag sover, jag tränar, jag fotar, jag redigerar, skriver meterlånga texter i min dagbok, laddar hem filmer som jag tittar på under nätterna, äter gröt och skiter i allt som jag inte gillar. Det är perfekt.
Och jag fullkomligt älskar att jag har ont i hela kroppen. Eller träningsvärk kanske jag borde skriva. Jag mår mycket bättre när jag tränar, jag känner mig fräschare, mindre uppsvälld och ja, mår bättre helt enkelt. Pfft, nu är jag värd en powernap tror jag.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Åh vad snäll du är! Det behöver inte du heller för den delen! Du är ju redan hur fin som helst! ;)

2010-12-30 @ 20:00:48
URL: http://pocke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0