en dagens amanda






Dagens bloggerska. Hon skrev för ett tag att hon inte alls är intresserad av smink, shit vad det har förändrats. Jag kan sitta hur länge som helst vid mitt nya sminkbord (♥) och trixa med ögonen. Så där har ni en liten bild på en sminkning. Som jag säger till alla, det är det nya sminkbordet som gör det. Lockigt hår har den där Amanda också.
Jag sitter och funderar på varför jag skriver om mig själv i tredje person hela tiden. Strange.
Nä, nu ska jag gå till pappi, alltså ingen bloggning under kvällen. Vilket är en hejdundrans tur eftersom jag har skitmycket att göra.

God Jul på er, ha världens finaste och mysigaste dag imorgon nu. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0