Dag 8 - detta tycker jag är kul

Let's go. Vad tycker jag är kul egentligen? Jag vet inte, visst jag skrattar väldigt ofta men jag vet inte riktigt vad jag tycker är riktigt roligt att göra. Jo, jag tycker att det är riktigt roligt att umgås med folk, dansa till hög musik och vara galen. Det är kul. Att vara på Idol var också riktigt riktigt roligt och bra mycket mäktigare än vad jag trodde att det skulle vara. Det är en händelse jag kommer minnas for a long time. Och det bästa var ju helt klart när Jay sjöng Madonnalåten. Tjaaa rysningar igenom hela jävla kroppfasen. Ännu finare blev det när jag fick veta att han sjönt låten till sitt ex, som tog livet av sig. Det var nämligen hennes favoritlåt, åh, sorligt och så fint.
Tillbaka till ämnet, som alla vet så älskar jag att hålla på med hår. Så ja, att klippa, färga och kleta i hår är ju för roligt. Det är verkligen någonting jag njuter av att göra, strange men ack så sant.
Sminka och vara kreativ är grymt också och givetvis att fota. Det är nog det jag brinner för skulle jag tro.





Jag är en riktigt tjejig tjej, så allt sånt tycker jag är riktigt roligt. Roligt inlägg jag fick till, yeeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0