Dag 18 - min favoritplats.

....är givetvis mitt älskade Göteborg! Den platsen jag alltid blir lika glad över att komma till, den staden är så himla himla fin. Speciellt vid ett hotell jag och mammi bodde på i våras, det var gym och relaxavdelning en trappa upp. Wow tänkte jag, men sen såg jag det bästa. En takterass med solstolar, en jacuzzi och en helt otrolig solnedgång.
Jacuzzin var jättevarm och utsikten var helt amazing. Efteråt satte jag mig i ångbastun och sen vidare ut till jacuzzin igen. Jag fotade, men fick inte in känslan i bilden. Det var liksom obeskrivligt.
Det är min favoritplats, den finaste platsen jag någonsin har varit på. Och så avslappnande. Amazing!

 
Lovelyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0