Dag 16 - mitt drömresemål

I mitt huvud just nu är det Thailand, jag vill verkligen dit! Jag vill ha de där ljusblåa haven med kritvit sandstrand och dom där gungorna vid stranden. Jag vill gå på dom där marknaderna och shoppa annorlunda och snygga kläder för en tjuga.
Ah, det vore jätteskönt. Jag tittar lite på resor faktiskt, det är nämligen inte bara jag som är väldigt sugen på en resa. Hehe.
Jag och mamma är ganska lika när vi åker utomlands, helst åker jag bara med henne. För som sagt vi har ganska likadana vanor. Vi går upp tidigt för att ta en lång frukost samtidigt som vi taggar för en hel dag med sol och bad.
Sen ligger vi och steker, samtidigt som vi lyssnar på musik och läser böcker. Tar ett dopp i poolen och sen drar vi till havet där vi snorklar och steker ytterligare lite till.
Jag längtar till solen och värmen och hoppas för allt i världen att det blir en resa snart. Jaaao.
Men innan mitt liv tar slut vill jag också besöka - Först och främs, Bali. Men också Australien, Maldiverna, Japan, Kina, Miami, L.A, New York och andra delar i USA.





Lovely Thailand


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Det är verkligen fint där :)

2010-12-17 @ 18:37:26
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0