dag 12 - jag själv om 15 år

Okej, jag är 30 år då. Såhär ser det ut för mig då; Jag har blondt långt hår, som inte är ett dugg slitet tack vare mina underart grymma hårprodukter. Hehe. Jag är en aning längre och har en ännu längre man.
Jag bor nog inte i Torsby, för flyttar jag en gång härifrån tror jag tyvärr inte att jag kommer tillbaka hit. Just för att jag gillar storstan lite mer än det lugna. Jag har två barn, två flickor. Joline och Tindra vill jag att dom ska heta. Jag är förhoppningsvis en väldigt stolt moster och faster åt mina syskonbarn som jag och mina barn träffar väldigt ofta för mys.
Jag bor inte i lägenhet, jag vill kunna gå ut på egen tomt och sola precis hur mycket jag vill på sommaren och göra hur många snögubbar på vintern. Så, ett hus som är inrett i bara vitt och i en gammal stil.
Jag jobbar givetvis som en frisör, i en modern och stor salong med många kollegor. Jag älskar att gå till jobbet, för att klippa sidecuts, slinga och blondera svarthåriga till blondt.
Jag åker ofta och tittar på min bror som spelar bowling, precis som nu. För jag gillar det och jag vill gilla det lika mycker då som nu.
Jag träffar mina vänner och har tjejkvällar precis som nu. För det älskar jag. Jag älskar att skvallra och prata en massa roligt. Jag älskar att skratta och busa med dom, så jag hoppas innerligt att jag har dom kvar då också.
På helgerna har vi fredagsmys med idol (?) och sen gör vi familjegrejer.
Jag hoppas att jag inte är en dum blondin, men det ska jag väl försöka fixa. Jag vill leva det lätta och ha roligt.


Där har ni mig, om femton år. Och min man ska vara världens bästa. Olle i idol med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0