dag 11 - en förebild för mig

Jag gillar människor som vågar göra sin egen grej, som står för sina åsikter och kör sitt eget race här i livet. Jag kan inte riktigt peka ut en förebild som jag vill skriva om, för det finns så många människor jag ser upp till. En stor förebild för mig, är en människa som skiter i vad andra tycker om saker och ting. Bara man själv gillar det. Det kan handla om kläder, foton eller sina egna åsikter. Man låter liksom inte titta konstigt på än när man går med en pälsmössa på huvudet och grytvantar till vantar. Det är bara att sträcka lite på sig och göra precis det som känns rätt för just en själv. Såna personer, som gör det - dom är mina förebilder.
Jag gillar människor som skiljer sig från mängden. Såna som sticker ut lite extra, dom lyser liksom upp för mig.
Jag har många förebilder och alla dom har fått mig att köra lite på mitt eget sätt.
En dag, hoppas jag att jag också kan få vara en förebild för någon liten tjej. Som också vill förverkliga sin dröm, eller ta på sig världens konstigaste outfit. Jag vill vara en förebild, för dom hjälper en själv så fruktansvärt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0