summer of'10



Juni; Sommarlovet kom, vi kände oss lugna eftersom vi hade några veckors ledighet innan jobbet skulle dra igång. På dagarna solade jag, tränade, lyssnade på musik, umgicks med Fia. Skrev en hejdundrans mycket sms och var glad. Vi planerade även Göteborgsresan vilket blev himla bra. Ja, Juni var bra.

Juli; Okej, utan att överdriva var det nog min bästa månad än så länge i mitt liv. Jag var lycklig, glad och pirrig konstant, hela dagarna och trots att jag jobbade så hade jag det så jävla bra.
I början av månaden var jag förväntansfull, sen så flöt allt bara på. Och det är svårt att förklara alla extremt fina stunder jag har fått upplevt. Så med andra ord, Juli var helt jävla fantastiskt och nu i höstmörkret ska jag minnas alla ljusa och fina stunder jag fick vara med om. Mer går jag inte in på, men jag antar att endel fattar vad jag babblar om. Ni andra får väl helt enkelt nöja er med att höra att det var så förbannat bra.

Augusti; Började ganska kasst, fast ja. Det har inte hänt så mycket än så länge, man har räknat dagarna till skolan. Blä. Men jag har haft det ganska bra ändå, några bra stunder har det varit även under denna lite svalare månad. Ah, har inte så mycket mer att skriva om denna månad.

Som sagt, en jävligt bra sommar som jag har fått hundratals fina minnen ifrån. Dom som kommer göra att hösten och mörkret kommer flyta på. Yes.
Jag är nu redo för skolan och hösten! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0