mmmm



Idag kände jag och min vän Fia att vi vill vara spontana, så vi kommer sätta oss på tåget till Karlstad. Där ska vi vara latteAmanda och ChokladFia. Vi ska kolla in det som vi älskar mest att shoppa, nämligen underkläder och vi ska bara njuta av stan. För här i Torsby går det bara inte att vara ibland. Fy-fan.
Btw, islatten som är i mitten på bilden köpte Johanna i Göteborg eftersom alla går runt och säger att den är ljuvlig, allt jag kan säga efter att ha smakat den är "Fyfan så vidrig!!!".
Fast jag gjorde bort mig den gången också och köpte en latte med vaniljsmak för variation och bläääääää.
Nä, nog om mitt kaffeprat, nu ska jag sminka mig.

När jag kommer hem? Det har jag ingen aning om. Vad sägs om aldrig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0