tisdag




Vårat bredband ville inte funka igår, det var en ganska tung kväll. Jag är beroende av internet, faktiskt. När jag inte har något att göra, läser jag bloggar, bloggar själv, kollar in facebook och allt det där ni vet.
Så jag fick helt enkelt göra saker som jag inte brukar. Eller ja, brukar och brukar. Jag såg i vilket fall som helst på 2 avsnitt av O.c, åt makaroner och det är absolut inte vanligt! Sen var jag även ute och gick med mamma och sen så såg jag på tv. Jag gillar inte att se på tv, isåfall ska det vara Sex and the city eller Grey's.
Men igår var det ju faktiskt Fångarna på Fortet och det var ju rätt så kul, längtar till Paow, Foki och Bella är med! Wiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0