stay with me honey



Dagens åh ge mig: Det måste nog vara något fint, vadsomhelst bara det är fint.
Dagens herregud vad tänker jag? :o : När jag tänkte att jag vill att skolan ska börja så att man får rutiner, träffa kompisar och att det händer nått..
Dagens konstigaste: Att jag inte grät till Revolutionary Road.. Hur många gånger har jag nämnt det filmen? Jag kan inte ens stava till namnet, så jag måste googla varje gång.
Dagens lilla wow! : När jag tog mig tid att skriva ut min 23 sidors långa sommarlov och snöra ihop alla sidor och göra en framsida. Det är nämligen så att jag har skrivit dagbok hela sommaren och nu är det ju snart slut, så nu skrev jag ut det. Wow.
Dagens vill: Mycket, alldeles för mycket.
Dagens låt: Ha-ha jag har hittat tillbaka till Fairytale Gone Bad. Gillar texten, låten och allt.
Dagens blogg: Min egen såklart, den är alltid min favorit eftersom det jag själv som väljer vad jag ska skriva och då skriver jag ju det jag själv skulle vilja läsa. Hängde ni med? Men bra jobbat.

Dagens bästa: Önskade att jag kunde skriva mig själv, fast det kan jag inte. Så det får nog bli älskade spotify som alltid får mig på lite bättre humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0