sommaren hittills!



Veckan innan sommarlov, vi hade picknick i finparken. Vi åt jordgubbar, prata, dansa och hade det väldigt bra.



Sen blev det tjejkväll och sen Granevik om jag inte minns fel. En toppenkväll helt enkelt.



Sommarlovet närmade sig och vi drog till Sirsjön med våran årskurs för att bada, steka och ha rätt kul.



Och så fick vi sommarlov och givetvis regnade det. Men det gjorde inte så mycket för det var fint ändå, hade ajaj klackar på mig, så mina fötter mådde skit. Men jaja, på kvällen blev det kinan med brudar.



Dagen efter firade vi in sommarlovet genom Kolsnäs och Hoffmaestro och det var den roligaste kvällen jag har varit med om tror jag, skitkul var det.



Dagarna rullade på och jag hade det bra. Klippte Emma och umgicks mycket med folk jag trivdes med. Ah, fint var det.



Glädje, sommarlov, fint väder och ja, bra var det.



Midsommar kom och jag hade en toppenkväll än en gång med mina tjejer. Vi dansade och hade superkul. En till kväll att minnas, ni är för bra!



Det blev Juli, första helgen i juli och det var Höljes, jag ville dit och ha kul. Men var istället hemma med tre brudar, vi hade en himla bra kväll. Åt dessa fina cupcakes, mumma.



Solade och badade med mammi. Oh, saknar.



Detta var en väldigtväldigt minnesvärd kväll och jag hade precis gjort min första jobbdag. Solen sken och jag fikade först med Emms och sen mötte vi upp Fia och Dreas. Grön bil som åkte och tutade, jippi det kommer jag aldrig glömma tror jag.



Jag fixade mig för en kväll med pirr i magen, träffade fina brudar innan jag begav mig till byn där det föddes något fint. Åhå! ♥



Det gick en massa fina dagar, då jag jobbade, gick till R, var med Fia och klagade endel över mitt jobb. Taha.
Men sen åkte vi till Götebooooorg. En himla kul resa.



Och så nu då. Nu när det är som det är och jag tycker att sommaren har varit väldigt bra hittills.
Nu ska jag dra med Fia till torsby. Yes, fika.

Kommentarer
Postat av: Melina

Jag tror att du hade med bra i varenda mening :D

Med andra ord har du haft en BRA sommar ? :)

2010-08-04 @ 15:42:05
URL: http://mencepe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0