some outfits



Eftersom mer bilder och inlägg om mina outfits önskades, så har jag nu slängt ihop lite bilder.
Måndagsoutfiten; Jättefint väder, givetvis passade jag på att vara lite somrig den första skoldagen eftersom det snart är slut på det. Så, shortsen har jag ingen aning om vart dom kommer ifrån. Linne från H&M, som är nytt btw. Sen en av mina bustiers, blommig och skitsnygg från min och Fias lilla tripp till Oslo, Bikbok tror jag den kommer ifrån.
Sen igår har jag dock ingen outfit. Så ja.
Men idag har jag haft på mig stort brottarlinne från Weekday, med en spetstopp under från H&M. Och jeansskjorta som jag fyndade från GinaTricot för 49 spänn i Göteborg. Fantastiskt roligt!

Såja, nu fick ni modeglada tjejer och (ja kanske killar vem vet?) lite mode i bloggäään. I hope you like it! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0