oxeeeee



Alltså jag orkar inte med att allt stämmer!! Jag är ingen som brukar tro på sånt, men vad fan när allt stämmer?!
Man blir ju lite smått galen faktiskt..
Käääärlek: Jag känner mig faktiskt ganska romantiskt, tehe. Och JAAAA, jag vill vara sockersöt med någon jag tycker om. Stämmer, ja.
Vänner: Vill umgås med dom hela tiden, men jag umgås bara med Fia och Dreas. Men dom är ju rätt bra dom och umgås jag inte med dom blir jag rastlös. Så ja, det stämmer.
Pengar: Humm, ja nöjd över mig själv. Jodå faktiskt, jag känner mig lite duktig att dom har ringt in mig från sommarjobbet, så okej. Jag är glad att jag skötte mig, tydligen tycker dom att jag är lite som en expert på att diska, hacka sallad och ta betalt. Underbart, precis det jag vill att folk ska tycka om mig!
Chans&risk (?) : Jag har aldrig skrivit så många texter på Word som de senaste dagarna. Långa, långa texter, som jag ibland får tankarna att lägga ut här på bloggen. Fast de är så jävla långa så ingen kommer att orka läsa. Så det skiter jag i.

Åhja, ni ser. Stämmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0