nepp

Midcut boot



Alla bloggar om dessa skor eller liknande, alla stora bloggerskor har köpt dom eller vill ha dom. Dom finns nästan i alla skobutiker jag har varit inne på. Ah, men jag har då inte fastnat för dom. Jag gillar dom inte. Eller jo, dom är väl fina men absolut inga jag skulle köpa. Då är jag mer för dom lite rejälare bootsen.
Så säger jag nu, jag kan tänka mig att jag har en annan åsikt om några månader, då har jag nog redan köpt dom antar jag, tehe. Men nja, inte min stil. Än iaf.

Kommentarer
Postat av: Emma

håller med, jag tycker inte alls de är så snygga som alla påstår o:

2010-08-19 @ 12:54:21
URL: http://emmabacks.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: nej, då köper jag hellre lite rejälare, som du säger :D



åh tack så hemskt mycket :D

2010-08-19 @ 13:02:23
URL: http://emmabacks.blogg.se/
Postat av: Sofia

dom ser så himla plastiga ut :O

2010-08-20 @ 16:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0