just idag är jag INTE stark



Tänkte egentligen bara skriva att jag återkommer med ett sånt där toppen-bloggande när jag känner mig starkare. Kan bli imorgon, eller när fan som helst. Helst så fort som det bara går.
Imorgon hoppas jag på att jag vaknar galet glad och stark.
Och just nu vill jag inget annat än att umgås med mina fina vänner, så det är precis vad jag ska göra det kommande.

Låten som har gått konstant hela dagen ur mina högtalare. Miley Cyrus – Stay Man får väl tacka Linette för att hon tipsade om den låten.
Nä, blir en tidig kväll ikväll, ska gräva ner mig tillsammans med Stigurtt, som aldrig sviker mig. Min kille föralltid och världens finaste gosse-groda. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0