Inception




Igår var jag som sagt på bio, faktiskt inte vilken bio som helst utan Inception. Det var ett perferkt bioväder, jag hade bra biosällskap och ja, jag var rätt taggad inför att sitta där i lite över två timmar.
Jag visste att den skulle vara en sån "tänkfilm" som jag brukar kalla det. Och det brukar inte vara min grej det där, att sitta och inte förstå någonting. Men jag skulle ändå gå, det hade jag bestämt mig för. Eftersom broder absolut tyckte att jag skulle se den och han trodde att jag skulle gilla den. Trots att jag gillar Sex and the city.

Iaf, den första timmen satt jag som ett stort jävla frågetecken och funderade på varför jag just hade slösat bort 90 kronor på något helt galet. Jag fattade verkligen ingenting och det kändes som det är lika bra att jag sover.
Men sen, jävlars det hände någonting och jag förstod! Och vet ni vad? När jag gick hem från bion, var jag mållös.
Ja tänk er! Den var så fruktansvärt jävla bra, kan inte förklara men ååååh den var så bra.
Kan vara den bästa film jag har sett, (efter sex and the city of course) ha-ha.

Snälla söta läsare, SE DEN! Ni kommer kanske inte fatta någonting i början, men sen så jävlaaaar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0