I'm a weirdo



Jag vet att det är meningslöst att önska att man kunde spola tillbaka tiden. För det kan man verkligen inte, finns ingen som helst chans. Så det är bara att försöka leva med saker och ting, val man gör, saker man gör och säger. Allt är inte på topp jämt, det är bara så. Men precis när jag hade uppnått toppen, så ska en jävla sten komma och förstöra allt och vips, så är jag nere igen.
Det är inte rättvist kan man tycka, men jag var iaf på toppen i några veckor. Jag trivdes där, såklart. Alla trivs nog där, där allt är så bra, allt flyter på och det finns absolut ingenting man vill ändra på. Alla kommer dit, någon gång. Flera gånger också och jag väntar redan på nästa gång. Jag kan knappt vänta.
För just nu, har jag ingenting att säga, ingenting att göra, ingenting att vänta på, ingenting att le åt och klumpen i magen, som innehållar tårar kan spricka precis närsomhelst, varsomhelst.
Slutet får inte vara här, det hade knappt börjat.

Kommentarer
Postat av: amanda

gumman! känner igen detdär med klumpen i magen osv.. när allt känns skit måste man försöka ställa sig på benen och kämpa! du är stark amanda. finns alltid för dig vet du! <3

2010-08-02 @ 22:44:46
URL: http://aepplepaj.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag saknar att träffa dig, Amanda! Släng iväg ett sms om du har tid någon gång! Kram

2010-08-03 @ 18:44:22
URL: http://leona-a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0