i love you i love you i love you



Okej, inget större bloggsug idag. Och jag orkar inte förklara varför, men jag är inte världens starkaste, lyckligaste och gladaste person just nu. Alla går igenom detta och just nu är det min tur.
Jag gör allt för att glömma just nu, sover, pratar med Fia, umgås med vänner och lyssna på musik. Såndär fin musik.  Och ikväll ska jag slå mig ner i en biostol och försöka att förstå någonting av Inception.

Alltså åh förresten, gissa om jag blev förvånad när det var ett inlägg på bloggen som inte jag har skrivit? Givetvis var det min gullehöna som fick mig att gråta ännu lite mer, såklart var det glädjetårar denna gång. Men herregud, hon är så bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0