hej du fina dag



Åhåå, vaknade nog på den rätta sidan idag. För idag mår jag väldigt bra, har världens energi och har en massa motivation. Toppenbra kan man kall det, det var ett tag sen. Tehe.
Kör på magkort tröja ( ja, hade jag en "jag-är-bra-dag" idag skulle jag aldrig ha på mig en sån, eftersom jag egentligen inte har kropp till det) och kostymbyxor och mittbena!!!! Herregud vad bra.
Ska njuta ordentligt av min "herregud-vad-bra-jag-är-dag" genom att vara med Fia sen och kanske göra nått kul. Fast fan, när blev klockan halv tre?! Men åh.

Kommentarer
Postat av: Olden

SNYGGING!

2010-08-09 @ 17:23:26
Postat av: MATILDA

åhh tack så jättemycket ! :D

2010-08-09 @ 22:36:37
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wow! De flesta skulle nog dö för ditt utseende.

Så rubriken stämmer nog in, " Hej du fina dag! "

2010-08-10 @ 16:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0