Wonderfull vettja



Jag har packat klart!! Underbart ungefär, jag gjorde det lätt för mig och packade med hela garderoben!!
Packa är inte min grej riktigt..

Jag är så förväntansfull, jag har så sjukt många saker denna vecka att se fram emot.  Och det börjar i eftermiddag då vi åker till Oslo då, väl i Oslo ska vi shoppa, hitta praoplats, skratta, fota, beundras av Petras garderob, dricka latte ( iaf jag, ehhe), fika, sitta på en massa uteseveingar med solbrillor och ja njuta som fan av livet.
Vi åker förhoppningsvis på torsdag och på fredag är jag iväg igen. Denna gång till Örebro, där jag ska tävla. Wish me luck!! Sen vidare till Kristinehamn och sova över där. Och på lördag ska jag på bowlinggala, vilket kommer bli amazing skulle jag tro!! Thihih. Då ska finkläderna på igen, håret ska fixas och finsminket ska på. Givetvis klackarn också. Eheh, jag blir 1.83 i mina favoriter just nu!!! HAHAHAA. Lång, heeeeej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0