things about meeee



Nu ska jag skriva ner några saker ni kanske inte visste om mig, endel saker vet jag knappt själv..

Som att för några dagar sen började jag lyssna på Tokio Hotel och det är ganska sjukt, för jag har verkligen hatat dom förut. Men Monsoon är verkligen superbra. Det trodde jag aldrig om mig själv...

Älskar stekt ägg, ehehe. Det är ganska pinsamt att erkänna, men jag äter det sjukt mycket. För några veckor sen åt jag stekt ägg istället för mat, duktigt.

Hatar Pannkakor och husmanskost. Jag.kan.verkligen.inte.äta.det.

Hade aldrig sett Sunes Jul innan tjejkvällen i Torsdags, ehehe.

Är lite allergisk mot flickor i 9 års åldern som går med stövlar med klack som inte syns, men som ändå klackar när de går och när de har små fula väskor på axlarna. Och när de dessutom sminkar sig sådär överdrivet mycket, coolt? Nä inte ett dugg. De som står emot det är däremot coola. Heja er!!!

Visste inte vem Justin Bieber var förens typ förra veckan. Nu vet jag att han är en liten kille som sjunger som en tjej ungefär och nej jag tycker INTE han är snygg..

Kan inte förstå dom som tycker att Jacob i New Moon är snygg, nejnejnej. Inte Amandas stil för fem öre, blää.

Men jag pratade med värmlands snyggaste i fredags och då svimmade jag nästan. Ja det gjorde jag, det är nästan sant.

Har funderat över varför jag bloggar så mycket och varför jag överhuvudtaget bloggar. Och jag har inte hittat ett bra svar ännu, jag kommer nog inte sluta blogga på en låååååång tid.

Nu kommer jag inte på mera saker, så nu ska jag dricka kaffe och kanske börja packa. Kanske alltstå.


Kommentarer
Postat av: Lisa :)

Undrar vem den snyggingen är ? ;p

2010-04-06 @ 14:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0