tonight, yyeh.



Det har varit en intressant dag kan jag mycket väl säga. Första praodagen hos en frisör, det började med att vika handdukar, jippi tänkte jag då. Fast sen blev det sjukt långtråkigt, då jag endast satt och lyssna på tanter som skvallrade. Så då gick jag och lunchade med Fia.
Efter lunchen blev det däremot riktigt kul, då jag för första gången klippte en tjej!! Okej, det var bara Emma och Erica men ändå, nu är dom klippt iaf. Och det var riktigt roligt.

Bilden är tagen ifrån Fia, jag gillar den. Vi ser totalt galna ut måste jag medge. Och att jag ser gravid ut, hehe.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag känner igen det där med att vika handdukar... ;)

2010-04-28 @ 22:49:39
URL: http://johannaaolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0