last




Igår hade jag en såndär jättebra långfredag som jag kommer minnas for a long time. Ja, hade iaf en jättebra bowlingdag igår.
Och idag är det påskafton. Jag vet inte vad jag tycker om påsken faktiskt, jag tycker inte den är så speciellt mysig, men jag har inget emot den heller. Det som jag gillar påsken för är ju såklart att man är ledig ifrån skolan, påskmusten (såklart) och givetvis bowlingen på långfredan. Det är ungefär det jag gillar med påsken, annars är det väl inte så speciellt.

Kommentarer
Postat av: Olivia, the one and only

G L A D P Å S K Amanda! :)<3

2010-04-03 @ 14:40:47
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/
Postat av: ällen

påskmust (L) haha, glad påsk amanda :) <3

2010-04-03 @ 18:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0