I just need to feel real love



Snart är det dags med en kväll med de jag trivs som bäst med, de jag kan skratta med, de jag är mig själv med och de jag njuter varje minut med. Jag tror jag behöver det, väldigt mycket.
För just nu trivs jag inte riktigt med mig själv, känner mig tjock, ful och allmänt dålig. Vet inte vad detta kan bero på, för det är inte den perioden på månaden heller. Så egentligen ska jag inte känna mig så, men jag gör det ändå. En dålig period helt enkelt, som de flesta går igenom då och då. Men det är så sjukt jobbigt, man känner sig obekväm hela tiden, drar lite i t-shirten som sitter tight (iaf som man själv tycker) mot magen (som man tycker hänger ut alldeles för mycket), känner sig uppsvälld, fet i håret och hur mycket man än sminkar sig, så känner man sig ful.
Jag hatar denna period, alldeles för mycket. Så mycket att jag gräver ner mig under täcket och aldrig vill gå upp. Så det ska jag göra ikväll, med en stor kopp vaniljte och se på O.C.

Äckliga må-dåligt-period försvinn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0