gaaa



Vill göra något kul, eller förändra någonting, göra något drastiskt, eller nej jag vet inte. Känns som det är mycket tårar och ont i magen nu, folk är ledsna och vet inte riktigt hur dom ska ta sig ur det onda. Jag vet inte heller, ingenting just nu. Jag är inne i en såndär downperiod just nu. Känns som om ingenting är roligt längre, det är liksom inga glada miner eller höga skratt. Fast jag vet att det vänder snart, herregud jag har ju en massa roligt framför mig. Men jag behöver det nunununu!!
Det behöver hända något roligt, något som får oss att skratta och må bra. Det får vara slut på de tråkiga, gråa och ledsna sakerna nu, varken jag eller någon annan orkar med dom längre. Förra veckan var det fullt med såna, ledsna saker alltså. Alldeles för mycket..

Så nu får jag väl helt enkelt göra något åt det, cykla till Fia kanske. Kanske får skratta lite då, är inte alls omöjligt faktiskt. Inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0