Fina saker att minnas från vinterhalvåret.



December 09. Finfina månad, det var även det fina startades. Bowling bowling och bowling var det denna månad. Jag levde mer eller mindre i bowlinghallen. And I just love it.



Kvällen i november då jag skrattade så sjukligt mycket, jag har aaaaaldrig varit med om något så roligt. Jag trivdes med allt då, toppen var det.



Nähmen, ännu en vinterbild. Det var också en väldigt fin dag, jag gick luciatåg, jag skrattade, jag njöt av de sista dagarna av året och jag var en liten tomte med lockigt hår. Efter luciatåget gick vi och tog en lååååång fika på wiener.


Julafton var en mycket fin dag, det var kallt, det var snö och jag hade kommit in i den åldern då klapparna inte var det viktigaste. Utan jag njöt av att ha familjen samlad, faktiskt så är det sant. Det var no problems liksom. På kvällen gick jag på en finfin midnattsmässa, trots att jag hatar att gå till kyrkan, så var det väldigt väldigt fint.



Jag kan väl inte göra något annat än att skriva nyår 09-10 i mitt hjärta. Det var en sån kväll man alltid kommer minnas tror jag. Halv fem på morgonen gick jag hem med en trött Vickan med onda fötter som sällskap. Fast jag var mest intresserad av att sms:a på vägen hem, hihih.





Kommentarer
Postat av: ällen

HAHAHA, de va inte en vacker bild du tog där, men kvällen <3!

2010-04-15 @ 16:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0