Hjärta till er



Vet ni vad det bästa är med att blogga?
I början var det att skriva som var det bästa, att skriva ner alla känslor var det bästa. Att lägga in bild jag har tagit och få vara stolt över ett inlägg man har skrivit, eller en bild man har tagit.
Jag har lärt mig jättemycket på den tiden jag har haft bloggen. När jag tittar på inläggen i december och de andra månaderna jag har haft bloggen, så ser man hur mycket jag egentligen har lärt mig och hur mycket jag har utvecklas.
Det kanske låter konstigt, men faktiskt har bloggen hjälpt mig mycket.
Jag hade ingen aning om att jag tyckte att det var så roligt att skriva. Jag hade ingen aning om att det skulle bli så positivt av att blogga, jag hade ingen aning om att så många kommenterar och läser bloggen.
För varje dag som går, tycker jag nästan att det blir roligare att blogga. Ja, förutom när jag har bloggtorka, som jag har för tillfället. Men statistiken ökar och det är det roligaste som finns. Jag brukar titta varje morgon hur många jag hade föregående dag. När resultatet är bra, att ni läsare har varit många, min dag blir så bra och det är en perfekt start på dagen.
Men om statistiken inte är så bra, då försöker jag att alltid göra det jag kan för att få den att höjas.
Men det absolut bästa med att blogga är alla söta och helt otroliga kommentarer ni ger mig.
Jag får så många, jag får så många söta och snälla kommentarer. Inte bara er här från Torsby, utan också andra, runt om i landet. Jag är medveten om att många av kommentarerna är slumpade, eller hur man ska kalla det, att de inte har läst bloggen, utan att man bara kan skicka kommentarer. Men eftersom statistiken är relativ hög, så måste ju ganska många läsa den också.
Idag är Emma min ängel. Hon får dagens ros. Hon skrev en kommentar till mig förut, att hon kommer sakna mitt bloggande när jag åker och att hon tycker att jag får till detta med bloggande så bra, att jag inspirerar henne och att jag skriver så bra.
Den kommentaren var guld värd. Den kanske gör så bloggtorkan försvinner?
Men ni får inte misstolka detta. Att jag tror att jag har så många läsare och att jag börjar på att bli känd.
För så är det verkligen inte. Jag har inte så många läsare, men nog för att göra mig glad.
Nu har jag skrivit ett långt inlägg igen. Men det är så min blogg är. Inte massa korta inlägg. Utan jag skriver oftast ett per dag och så är det bra med det.
Nu ska jag sova.
Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: MADDE

Vilken fin header du har! :)

2009-05-15 @ 07:57:35
URL: http://mjaaaow.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej :) När jag ändå är inne hos dig och läser lite så tänkte jag rekomendera en ny blogg som har öppnat. Den är perfekt för dem som vill ha hjälp med en ny layout till sin blogg. Denna blogg kan även hjälpa till att piffa upp hela bloggen. Men all info hittar du på bloggen så gå in och titta vet ja. Länk till bloggen har jag skrivit där man ska skriva sin länk :) Välkommen

2009-05-16 @ 15:25:58
URL: http://smdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0