Sunshine



Förmodligen har jag fastnat i en fälla. Jag ger er ständigt samma typer av bilder. Det är så mycket jag vill fota nu, men det blir aldrig. Jag ska bli bättre, jag lovar.
När man går ut känner man en doft av grillat. Grillat som förknippas med sommar. Sommar som förknippas med frihet, sol, bara ben och bra vänner. Allt detta har jag. Frihet har jag. Vi har en sol, en värme som är helt otrolig. Jag har gått med bara ben hela dagen och jag har de bästa vännerna.
Solglasögon och shorts är sommar. Det är maj idag. Maj som är den bästa månaden. Då man ser fram emot så mycket. Jag fyller år om några ynka dagar, jag ska till Göteborg, grillkvällar börjar att bli fler och fler och det är inte alls länge kvar till sommarlovet. Man blir så glad av vädret.
Det var en bra Valborg för min del. Jag bakade cupcakes som jag själv tyckte var goda. Linette kom till mig och hon är alltid så lättsam. Vi fixade oss och sen cyklade vi med glada ansikten till Emma. Där det väntades grillning.
Vi åt en god middag och en god efterrätt. Det blev lite kyligt på kvällen så vi satte på oss varma filtar och tände ljus.
Jag mår jättebra med tjejerna. Man har så lätt att prata med dom. Åh, jag är glad.
Vi bestämde oss vid elva tiden att dra oss ner till Torsby, det var endel lite vingliga människor påväg till Torsby. Men vi hade cyklar, så det gick bra. Jag tycker ju som sagt att det är ganska otrevligt med fylla. Men vi gick iallafall till Torsby och där var det folk. Dock inga i våran ålder, vi kände oss dumma, så vi cyklade hem till mig istället och pratade lite.
Tjejerna åkte hem ganska snabbt eftersom de skulle cykla hem.
Jag var ensam hemma till ett, men det gjorde mig inte så värst mycket, tyckte det var ganska skönt efter en lång dag.
Så jag somnade snabbt.
Imorse möttes jag av en sol, såklart satte jag mig ute ganska snabbt. Men jag var rastlös idag, så jag har inte fått så mycket färg. Trots mina försök att pressa. Haha.
Johanna kom förbi och vi beställde lite kläder ifrån Hm. Jag var påväg att köpa ett par vita jättesnygga skor, men ångrade mig och köpte en bikini istället. Johanna köpte ett par snygga skor. Bikinin är jag nöjd över iallafall. Får hoppas att skorna finns i Göteborg, så jag kan testa dom.
Vi bestämde oss att ta en cykeltur, så vi tog med oss mina cupcakes, en filt och köpte oss en godispåse och cyklade till Tuva i Oleby. En mysig plats vid vattnet. Dock blåste det endel, men det var ändå riktigt mysigt.
Vi satt och prata ett tag, men det blev kallt. Så vi cyklade hem i solen. Åh, det var skönt.
Har haft en bra och solig dag, imorgon får vi hoppas på sol. Annars blir jag nog rastlös. Och på Söndag ska nog jag och Johana cykla till Lysvik om vädret blir fint.
Nu ska jag ut och fota tror jag.

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

haha tack så mkt, kul att du gillade det :D

2009-05-01 @ 21:36:52
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: L I N N E A :*

härlig blogg du har!;D

kramar

2009-05-01 @ 23:04:37
URL: http://neea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0