Tired





Regnet bara öser ner och man ser fram emot helgen då det ska bli sommarvärme. Jag saknar värmen och solen. De flesta gör nog det. Det värsta med sol och värme är att äckelormar kommer fram då. Jag hatar dom! Trots att jag inte har sett mer än en kopparorm som egentligen är en ödla. Men, tanken på de äckliga slemmiga och benläsa djuren får mig att få kväljningar. Usch. Som jag har skrivit förr, så har vi knappt några lektioner numera. Idag hade jag två lektioner och varav en var idrott. De andra timmarna hade jag möte och möte. Jag är så trött på alla möten. Jag vill ha ledigt nu. Men det är bara fem skoldagar kvar.
Efter skolan gick jag till min kusinvitamin och vi spelade kort. Jag förlorade fem av fem gånger. Är jag inte bäst? Jo.
Bäst är jag på tajming också. 2 minuter efter jag hade gått ifrån mormor och hade kommit innanför dörren börjar det spöregna. Jag sa ju att jag var bäst. Just för tillfället hatar jag att ha en 2kg Geisha och en 2 kg Toblerone. Om de inte fanns skulle jag aldrig gå och äta massa äcklig choklad. Jag skulle inte äta något som är så onyttigt. Men nu finns chokladen och jag ber er. KOM OCH TA DEN! JAG VILL INTE HA DEN! Bra, kom i kvällningen och ta så mycket ni vill. För annars proppar jag i Linus tills han blir tjock och ger Johanna det som blir över. Mamma kan få lite också och kanske pappa. Ahja, jag vill inte ha den här uppe iallafall. Eller så kanske jag ska lära mig att inte äta trots att de ligger i skafferiet och väntar på mig. Den enklaste vägen är trots allt att någon kommer och tar den ifrån mig.
Igår såg jag förresten på ett av de bästa Grey's avsnitten. Åh, tårar kunde det ju inte låta bli att komma. Bäst var det iallafall och jag är glad att pappa lät mig titta, trots att det var den största höjdpunkten inom fotboll samtidigt. Bäst var det iallafall. Nu ska jag och mamma ut och gå. Hoppas inte regnet kommer. Jag vill inte bli blöt.
Ja, ni ser väl min outfit idag. Det nya är endast den blommiga jackan och den korta tröjan som jag aldrig har använt. Gillar färgen. Jaja, nu ska jag gå.

Kommentarer
Postat av: Therése

Fin blogg =)

2009-05-28 @ 19:05:43
URL: http://terreh.blogg.se/
Postat av: ♥ Sandra ♥

Härligt att det ska bli så bra väder i helgen :D

2009-05-29 @ 00:18:42
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: mia

Så fina kläder! :)

2009-05-29 @ 13:13:02
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: Ida

Geishan kan du giva till mig ^^

2009-06-02 @ 18:20:05
URL: http://iidasomfaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0