Studsmattspremiär







När pappa faktiskt har tagit beslutet att det går att sätta upp studsmattan, då är det vår. Han är oftast kanske bestämd på när man ska sätta upp den. Eftersom om det är för tidigt, är det för blött i marken och då blir det märken i gräsmattan.
När jag frågade idag, då var han villig att sätta upp den och då vet jag att det är vår. Great.
Jag älskar att hoppa, dock är det roligare när flera hoppar.
Jag har cyklat lite grann idag och ett medelpass på Friskisen + lite hoppning. Så jag har fått lite träning trots allt idag.
Nu är onsdag över. Det är bara två dagar kvar av veckan, de två bästa dagarna också. Imorgon ska jag spela Klubbmästerskap och hoppas väldigt mycket att jag kommer hinna med veckans och terminens sista stationsgympa.
Det är definitivt det jobbigaste passet och det är såå skönt efteråt.
På fredag är det klubbfest och mamma den fuskisen åker till Stockholm och jag vill verkligen med. Det är något speciellt med Stockholm. Men istället får det bli klubbfest. Dock kommer jag nog inte stanna så länge, eftersom jag ska upp ganska tidigt på lördag och spela lilla värmlandsmästerskapet. Åh, vilket långt ord.
Och på söndag ska jag och Johanna förmodligen cykla 2 mil till Lysvik och 2 mil tillbaka. Jag kommer få träningsvärk, men det lär bli kul. Och på måndag fyller jag år. Jag tror inte att det kommer bli något speciellt, ingen kommer nog komma på Måndag utan de kommer nästa Onsdag då det är mammas födelsedag och det är väl bra. Då har jag ju kvar presenterna.
Och nästa fredag åker vi äntligen till Göteborg! Åh, jag ha så mycket att se fram emot nu framöver.

Dagens oufit tycker jag om. Jag tycker om jeanskjolen och tycker om spetstoppen. Ganska enkel, men ganska fin.
Jag var ute och fotade lite förut också. Det börjar komma mer och mer av våren och det kommer bara fler och fler blommor som jag kan fota. I like!
Och studmattabilden tog mamma. Gillar den, trots att det inte är något speciellt med den.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0