Söndag



En lat söndag har det varit, jag brukar tycka om de lata söndagarna, idag har jag mest yrat runt och varit rastlös.
Jag har gjort lite arbete på engelskaprojektet, det är bra. Tänkte att göra lite matte sen också. Eftersom jag ändå inte har något att göra. Just nu lyssnar jag på bra musik, har denna gång fastnat gör Losing you - Dead by April.
Tycker om den.
Ikväll är det terminens sista Friskispass och jag tycker det ska bli skönt att svettas, har varit lat denna helg också.
Dock är det lite tråkigt att det är slut. Det börjar igen om en månad, då är det dags för sommargympa. Hoppas det blir nice väder.
Jag och Johanna ska baka till imorgon efter passet. Gott!
Det fick bli ett kort inlägg. Men kanske skriver igen lite senare.
Just det ja, en läsare fråga om jag har någon idol. Of course har jag idoler, eller vad man ska kalla det, jag är inget stort fan av någon/ någon. Men gillar Coldplay väldigt mycket. Och LC, men mest sol stilikon. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild :)

2009-05-10 @ 17:47:05
URL: http://akm.blogg.se/
Postat av: Leia

Fin bild! =)

2009-05-10 @ 22:55:57
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0