Solen



Efter en solig, varm och fullproppad dag sitter jag här. Det svider i ögonen och jag har bränt mig. Idag har jag hunnit med mycket. Jag vaknade ganska tidigt och var lycklig över att solen sken. Fick ett sms, som frågade mig om jag ville ta konfirmationskort. Lite tveksam i början, eftersom jag inte har något självförtroende. Jag kände att förväntningarna kanske var lite för höga och hade lite press på mig. Jag hjälpte till att ta bilderna och jag fick till endel riktigt bra. Hoppas verkligen hon blev nöjd och att hon vill skicka ut de som tackkort. Kul iallfall att hon frågar just mig.
Skyndade mig till Björnevi där jag skulle stå i kiosken. Mycket folk var det och vi hade mycket att göra. Lite kul var det också. Gick sen hem och solade lite. Det var så himla varmt, orkade knappt sitta still. Men har fått lite färg iallafall. Vid halv fem började jag och jobba. Gick hem vid nio och är glad över att få lite pengar. Nu har jag sett på Robinson. Hade hoppats på Anna och Jarmo, men men.
Tycker om bilden på mig och Vickan. Har redigerat lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0