Pepparkaka



Åhåh, min hund är söt med ögonen i kors.
Godmorgon. Jag hade inte förväntat mig en sol idag, det varma och fina vädret skulle inte hålla i sig, men tydligen ljuger väderprognoserna. Och det är ju bra när det skulle vara fult väder, men blir fint. Skulle dock inte vara lika bra om de spådde varmt väder så blir det fult. Ah, ni fattar hur jag menar.
Jag har bikinin på mig och ska strax gå ut, men tänkte att jag skulle vara duktig och skriva ett inlägg nu på morgonen. Eftersom många besöker bloggen på förmiddagen och då har jag oftast inga nya inlägg.
Så idag väntar solen och jag ska försöka bli lite brun. Jag har börjat att få en brun nyans på min hud, men jag vill ha en ännu lite brunare nyans. Alla strävar efter att bli bruna, alla vill väl hellre ha en brun hud än en blek hud.
Jag ska inte klaga på att jag aldrig blir brun, för jag har väldigt lätt att bli brun och dessutom sitter jag ute i solen ganska ofta. Att steka i värmen är bland det skönaste jag vet. Dock blir jag väldigt lätt rastlös och det går ut över mamma som ligger och läser.
Igår beställde jag ju en bikini, hoppas den kommer nästa vecka. Skulle sitta fint med en färgglad bikini istället för en svart och tråkig.
Nu ska jag ut och steka med musik. Great.
Have a nice day.

Kommentarer
Postat av: Blivande utbytesstudent i Kalifornien

åh vad söt :)

2009-05-02 @ 16:09:42
URL: http://louiselb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0