Ledigdag



Det har varit skönt att vara ledig idag. Jag har fotat endel. Bland annat bilden på blomman. Jag gillar den. Mormor är perfekt att åka till om man vill ta fina kort på blommor, hon har endel vill jag lova.
Promenad har jag hunnit med också. Det var också skönt. Har varit lat denna vecka. Så en promenad satt fint.

Tänkte skriva lite om vad jag köpte i Göteborg förra helgen och hur det var.
Göteborg är fint, det vet väl alla som har varit där. Människorna är trevliga och om man vill shoppa har staden mycket att erbjuda. Jag handlade inte så mycket på Nordstan utan var med vid kompassen och på Avenyn. H&M var jag inne på många gånger och jag måste säga att affären har blivit så mycket bättre. För ett par år sen tyckte jag inte alls om H&M eftersom den bara erbjöd baskläder och lite mer för medelåldern. Men nu har de verkligen blivit bättre.
Nu har det verkligen jättefina kläder. Och Matthew williamsons design är jättefin. Den andra kollektionen släpptes ju på onsdag eller torsdag görra veckan och jag var i Göteborg i fredags. Ändå tyckte jag att de kläder som fanns då var fina. Kan bara tänka mig hur snygga de populärste plaggen var.
H&M;s skor är jag svag för. Speciellt de bruna med kilklack. Jag provade de och konstaterade att de inte alls var svåra att gå i. Och jag bestämde mig för att jag skulle köpa de. Dock fick jag inte det för mamma, eftersom hon tyckte jag redan har två par klackskor. Men jag vill ha fler!
Jag köpte ett par blåa chinos. För 99kr på Gina. Åh, I like them. De sitter bra och färgen är jättefin.
En kort och blommig jacka på H&M köpte jag också. Den jackan tycker jag verkligen om. Ska visa er någon dag.
Köpte rätt mycket och jag orkar inte att skriva allt. Men som sagt. Jag ska visa er någon dag.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

Sv: tack :).

2009-05-22 @ 00:13:54
URL: http://alatariiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0