GLADER!





Nu får ni för första gången två bowlingbilder. Ja, det är jag när jag tävlar i Örebro. Bilderna är inte jättebra, eftersom det är pappa som har tagit dom. Och jag kanske inte ska förvänta mig att få toppenbilder då.
Idag trodde jag att jag skulle få färdigt min kjol på slöjden, men den var ju såklart för lång, eller jag är lite kräsen. Men har jag gjort en kjol, vill jag väl ha den perfekt. Så fick inte ta med mig den idag heller. Surt.
Efter skolan gick jag till mormor, jag var bjuden på mat. Trodde att himlen skulle öppna sig när jag promenerade hem till mormor. Himlen var täckt av svart stora moln och jag var livrädd att det skulle börja regna, jag hatar att bli blöt när jag inte vill bli blöt. Usch.
Som tur var så öppnades himmelen nästan precis efter att jag hade klivit in i mormors lilla hus. Ibland har jag en jävla tur.
Mormor bjöd mig på fisk and I love it and her. Jag stannade hos mormor ett tag och sen bestämde jag mig för att faktiskt spela bowling. Kan knappt fatta det själv att jag gick självmant till bowlinghallen och började att spela bowling. Åhå, jag är cool. Haha.
Det är ju så att jag har börjat bli ganska trött på bowling och att vara inne i en bowlinghall. Så jag har helt enkelt skippat träningen och har inte spelat på säkert två veckor.
Trots att jag har en himla massa tävlingar nu framöver. Jag spelade trots allt bra och jag har konstaterat att jag faktiskt vilar mig i form. Yeeh, inte alla som vilar sig i form. Det måste vara något speciellt med mig. Ha. Nejdå. skämt och sido.
Som ni kanske märker är jag på ovanligt bra humör och ett ovanligt skämthumör. Ja, jag är glad och ja jag är lycklig.
Speciell känsla i kroppen och kan inte riktigt sätta fingret, eller tån på vad det kan vara som gör mig så glad.
Ytterligare ett skämt, man säger ju givetvis inte att man sätter tån på något. Ha. Jag fattar knappt själv vad jag skriver om, så ni kan strunta i att fortsätta läsa, eller bara strunta i att skratta.
Jag har faktiskt inte så himla mycket mer att skriva.
Nu ska jag gå och skämta lite mer. Eftersom jag är så himla bra på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0