Egypten



Jag vill tillbaka till Egypten, Egypten var underbart och jag hade en otrolig upplevelse tillsammans med mamma.
Jag rekomenderar Egypten, dock är det lite jobbigt med folket där, de har en helt annan kultur och ett helt annat sätt att locka till sig folk in i deras affärer. De drar in en och ropar massa saker till en när man går förbi. Jag tror det var det enda negativa. Det finns massa positiva saker, som tillexempel vädret och livet under vattnet. Åh, det var det finaste jag har varit med om tror jag och bland de roligaste sakerna att göra. Fiskarna var vackra och vattnet var underbart.
Dock blev jag lite rädd när mamma blev biten av fiskarna, så i slutet av veckan tyckte jag mest att det var obehagligt.
Och att någon hade sett en elektiskt ål gjorde inte heller saken bättre. Alla sprang ut för att se den men jag och mamma satt fastklistrade vid solstolarna och på land, eftersom vi båda är otroligt rädda för de benlösa, långa, slingrande djur. Usch.
Men Egypten är iallfall jättefint.
Just nu sitter jag spänd och tittar på Linus, som spelar final i Göteborg! Spännande och han spelar bra.
Ska fortsätta att titta, ska kanske ut på en joggingtur annars blir det iallafall Friskis vid sex.

Kommentarer
Postat av: RIVETS

du har en jättefin blogg sötnos! :) <3



diggar jacka i din header!<3

2009-05-03 @ 12:28:59
URL: http://rivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0