Birthday



En bild på mig och Sofia, har inte så många bilder som jag inte har lagt ut på bloggen förut och då fick det bli en på oss.
Ja, idag är det min födelsedag och det börjar gå mot sitt slut, men det gör ingenting. För jag har haft en toppen dag, med söta vänner som ser efter mig och grattar mig, en söt familj, en söt släkt och massa söta sms. Och självklart presenterna som var i världsklass.
Jag hade inte önskat mig så mycket och hade inte förväntat mig så mycket heller. Men trots det, fick jag snygga träningskläder, bed head produkter, jättefint armband av Johanna, pengar och en MOBIL! Yeeh, jag behövde verkligen en, men jag tänkte köpa den själv, åh, jag blev så glad. Tycker verkligen om den. Samsung Touchwiz, tror jag den heter.
Jättelyckad dag. Tog en springtur med de snygga kläderna också och det var skönt vill jag lova.
Nu ska jag göra läxor, även de behöver göras, trots att man fyller år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0