Winterday




Jag ger er en vinterbild. Solen sken och det var tio minusgrader. Ganska nöjd över bilden.
Ni fick inget inlägg igår kväll. Jag var så trött. Så jag la mig precis efter Let's dance var slut.
Somnade snabbt.
Jag ska strax gå till bowlinghallen och spela match. Ska försöka bli lite taggad. Jag brukar aldrig bli riktigt taggad och heller aldrig nervös. Men när jag spelar vissa tävlingar, så är jag taggad och nervös. Och poängen brukar bli mycket bätttre. Så det verkar vara bra för mig att vara nervös.
Efter matchen åker jag med Linus och Johanna till Karlstad. Linus ska spela match. Så jag följer med och tittar och för att Johanna ska slippa vara ensam nä de har medlemsmöte efteråt. Ska försöka ta lite kort på de också. Så mammas kamera följer med.
Ikväll är det Robinson också. Det var ett tag sen. Men ack vad bra jag tyckte att det var, hoppas det fortsätter lika bra och spännande.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0