Är jag kass?






Så ser jag ut idag. Gillar färgerna på tröjan. Jag använder den till tights. Har en i ljusare nyanser också, som jag har visat förut.
Idag har skoldagen varit okej. Solen sken på morgonen och på förmiddan. Så jag och Johanna fixa så att vi skulle få vara ute på våran No. Men är vi kom ut, gick solen igen. Typiskt. Så uteturen blev väldigt kall och jag ville in.
Nu snöar det och blåser, vilket det INTE får göra imorgon, då vi ska till Hovfjället och åka skidor.
Så om det snöa och blåser som det gör just nu, är det rätt surt.
På idrotten dansade vi som vanligt. Bugg. Kul, bara att jag är verkligen dålig. Skäms över attt jag kommer i otakt hela tiden. Dansade med en kille jag inte vet namnet på? Iallafall var jag verkligen inte lika duktig som honom.
Jag och mamma åkte in till t-by och handlade till imorgon. Och jag märkte att jag hade 850 kronor på kontot.
Förstår inte hur jag kan ha det?Jag får ju bara ju bara  400 kr av barnbidraget. Resten behåller mamma just för tillfället.. Men det är väl bara och tacka och ta emot.
Nu ska jag läsa tidning och sen blir det träning.
Så ingen mer blogg för min del idag.
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Barnbidraget är på 1050 kr för alla.

2009-03-23 @ 18:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0