Torsdag

Om jag tittar ut nu, vet ni vad jag ser då? Jag ser att det snöar. Jag vill inte. Kan det sluta snart? Det är mars & då ska snön smälta. Det kommer ta ett tag om det ständigt ska snöa. Jag klagar endel över att det snöar, men det är irreterande. Eftersom jag vill ha vår.
Som alla läsare säkert vet slutar jag tidigt idag. Jag brukar ta en långpromenad efter skolan idag. Men pågrund av snön orkar jag inte. Jag är lat.
Så det fick datorn.
Jag har många bloggar jag inte har hunnit läsa under några dagar & massa folk som har lagt ut bilder på bilddagboken.
Så det kunde inte ha passat bättre med en datatid. Som om jag inte hade mycket datatid. Jag sitter ofta här.
Men mest när jag inte har något annat att göra.
Vi hade inställs no idag. Vilket var väldigt skönt. Vi hade dubbellunch. Vi satte oss med en dator i biblioteket.
Observera att vi satte oss vid en dator. Haha
Jag slapp idrotten. Var hos skoldoktorn. Jag varken vill eller orkar förklara för er om vad han sa.
Allt var bra iallafall.
Jag ska snart börja med maten. Fisk ska jag göra. Gott. Jag älskar fisk. Så nu är det på tiden att mamma & Linus också gör det.




Jag vet att bilden är suddig. Men jag gjorde den suddig. Tycker suddiga bilder kan vara lite coola ibland.
Dagens oufit är iallafall.
Tuptopp & spets
Jacka- Idas.
Byxor- Miss sixty. Som är mammas.
Stövlar- Din sko.


Har ni tänkt på hur lika Oc & Gossip girl är? Kanske inte exakt samma sak. Men absolut finns det likheter.
Tänk bara på Marissa & Ryan i Oc? En blond, rik & snygg tjej. Blir kär i en mindre rikare kille.
Samma sak är det i Gossip Girl.
Summer & Blake ser nästan exakt samma ut. & beter sig samma. Diviga, rika brunetter.
Dock tycker jag mest om Oc. Om jag inte hade oc boxerna skulle jag nog inte klara mig.

 


Nästan så man inte ser vilken program som är vad.
Nej, nu bör jag börja med fisken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0